اولین گردهمایی خانواده پارکینسون

فهرست مطالب

اولین گردهمایی خانواده پارکینسون

ما در فن آسا اولین رویداد گردهمایی پارکینسون را به نام رویداد همدلی برای بیماران مبتلا به بیماری های مغز و اعصاب در تیر ۱۳۹۹ برگزار کردیم. در این رویداد ، بیماران مبتلا به بیماری پارکینسون و خانواده های آنها از شهرهای مختلف استان خراسان جمع شدند تا بتوانند در کنار هم تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

همچنین در این رویداد قاشق یار فن آسا به بیماران معرفی شد و در زمان استراحت برای بررسی بیشتر در اختیارشان قرار گرفت. سخنرانی در مورد مشکلات روزمره و راه حل های بیماری پارکینسون توسط دکتر علی شعیبی، متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ بیماری پارکینسون از دانشگاه UCLA، از برنامه های اصلی این رویداد بود.

در ادامه دکتر روحانی، یک فیزیوتراپیست حرکات و تمریناتی را به بیماران آموزش داد تا آنها بتوانند در زندگی روزمره حرکات راحت تری داشته باشند. سرانجام، آقای گفتاردرمانگر، ایده های خود را در مورد این بیماری با شرکت کنندگان در میان گذاشت.

گردهمایی خانواده پارکینسون

پس از این رویداد ، پیام های دوست داشتنی و دلگرم کننده ای که از شرکت کنندگان دریافت کردیم بسیار غیرقابل پیش بینی بودند و به ما نسبت به ماموریت خودمان اطمینان خاطری بیشتری بخشیدند 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن