فن آسا در نمایشگاه فناوریهای پیشرفته چین 2020

فهرست مطالب

فن آسا در نمایشگاه فناوریهای پیشرفته چین ۲۰۲۰

هر ساله نمایشگاه فناوری های پیشرفته چین به طور مشترک توسط وزارتخانه ها و کمیسیون های دولت چین در شهر شنژن میزبانی می شود. مساحت نمایشگاه بیش از ۱۰۰۰۰۰ مترمربع است و تقریباً ۳۰۰۰ غرفه دار از بیش از ۵۰ کشور و بیش از ۵۰۰۰۰۰ بازدید کننده در آن شرکت میکنند. در حال حاضر، این نمایشگاه بزرگترین و تأثیرگذارترین نمایشگاه علمی و فناوری در چین است و به عنوان “نمایشگاه شماره ۱ فناوری در چین” شناخته می شود.

نمایشگاه چین

نمایشگاه فناوری های پیشرفته چین معاملات دستاوردها، نمایشگاه محصولات، گردهمایی سطح بالا، جذب تجار پروژه ها و همکاری و تبادل را با هم ادغام می کند و بر روی فناوری ها و محصولات پیشرفته در زمینه هایی مانند صرفه جویی در انرژی، حفاظت از محیط زیست، نسل جدیدی از فناوری های اطلاعاتی، زیست شناسی، تولید تجهیزات پیشرفته، انرژی های جدید، مواد جدید و وسایل نقلیه جدید انرژی متمرکز است. پس از سالها توسعه این نمایشگاه به پنجره مهمی برای گشایش در بخش های فناوریهای پیشرفته چین تبدیل شده است و نقش مهمی در تجاری سازی ، صنعتی سازی و بین المللی سازی دستاوردهای فناوری پیشرفته و همچنین ارتقا مبادلات اقتصادی و فناوری و همکاری بین کشورها و مناطق مختلف دارد.

به عنوان پلی یک مرحله ای برای ارتباط بین پروژه های فناوری پیشرفته و سرمایه های خطرپذیر که تأمین مالی پروژه شرکت های چینی و خارج از کشور  را قادر می سازد رویداد Roadshow در این نمایشگاه برگزار می شود. پس از این رویداد شرکت های منتخب در قالب جلسات اختصاصی سرمایه گذاری و تأمین مالی با سرمایه گذاران ارتباط برقرار می کنند.

نمایشگاه چین

امسال، Roadshow پروژه تأمین مالی به طور معمول برای خدمت به مشاغل سرمایه گذاری و تأمین مالی در نمایشگاه فناوریهای پیشرفته چین برای همه شرکت کنندگان برگزار می شود. غرفه داران بین المللی می توانند به صورت رایگان برای این رویداد اقدام کنند. در طول رویداد تفسیر همزمان چینی-انگلیسی ارائه خواهد شد.امسال تیم فن آسا در نمایشگاه فناوریهای پیشرفته چین شرکت کرد و همچنین مفتخر است که حضور خود را در گروه ۹ تیم منتخب از بین همه شرکت کنندگان  برای رویداد Roadshow 2020 اعلام کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن