سیلک رود

فهرست مطالب

فن آسا: تیم منتخب و مقام اول رویداد سیلک رود استارت اپ

سیلک رود استارتاپ اولین رویداد دورهمی بهترین استارتاپ های ایرانی با هدف شناساندن اکوسیستم استارتاپی ایران به جوامع بین المللی است که در آن برترین استارتاپ ها، سرمایه گذارها، شتاب دهنده ها و رسانه های استارتاپی گرد هم می آیند.

در دومین دوره این رویداد که در مهرماه سال ۹۷ برگزار شد استارتاپ های سراسر کشور برای شرکت در این رویداد فراخوانده شدند که در این دوره نزدیک به ۳۰۰ استارتاپ برای شرکت در این رویداد ثبت نام کردند و از این بین ۵۵ تیم برگزیده برای ارائه در ۵ شهر مختلف کشور انتخاب شدند.

silk road

تیم برگزاری و هیئت داوران متشکل از کارآفرینان و مشاورین سرمایه گذاری مجرب ایرانی و اروپایی در یک سفر ۱۰ روزه به بررسی و داوری تیم های مختلف میپردازند و تیم برتر هر شهر به رویداد نهایی در جزیره کیش راه پیدا میکند.

در مرحله نهایی این رویداد که در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد تیم های فینالیست در برابر سرمایه گذاران و داوران بین المللی ارائه خواهند داشت و سپس پنل ها و نشست های مختلف سرمایه گذاری یک به یک برگزار خواهد شد.

در مرحله اول این دوره از این رویداد تیم فن آسا موفق به دستیابی به رتبه اول شد و در مرحله نهایی جزیره کیش ارائه خواهد داشت.

درباره این خبر بیشتر بخوانید:

۲۰۱۸ Silk Road Startup’s Road Trip Kicks off on October 13

Silk Road Startup Announces Iran’s 2018 Top 8 Startups

اعلام نتایج مسابقه استارت‌آپ‌های برتر ایرانی

سیلک رود استارت اپ مشهد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن