قاشق یار هوشمند ایستا

4,760,000 تومان

کاهش 85 درصدی لرزش دست

سری‌های متفاوت

شارژ کامل در 40 دقیقه

شستشوی راحت

10 روز مهلت تست محصول

12 ماه گارانتی محصول

آیا مایل به خرید سری قاشق و چنگال اضافی هستید؟

مرجوعی قاشق یار

ضمانت بازگشت
10 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال رایگان قاشق یار

ارسال رایگان
ارسال رایگان به سراسر کشور

گارانتی قاشق یار

گارانتی محصول
12 ماه گارانتی محصول

نقد و بررسی قاشق یار ایستا

چه ویژگی هایی قاشق یار را متمایز می کند ؟

قاشق یار هوشمند ایستا یا قاشق معمولی

شاید سوالی که برای شما پیش اومده، این باشه که قاشق یار ایستا چه تفاوتی با قاشق های معمولی داره؟
در این ویدیو به طور کامل تفاوت عملکرد قاشق یار ایستا را با قاشق معمولی خواهید دید.
قاشق یار ایستا با مکانیزم لرزش گیری که داره مانع از ریختن غذا در حین صرف وعده های غذایی میشه و شما هم می تونید در کنار عزیزانتون از غذا خوردن لذت ببرید.

قاشق یار ایستا، همراه حس خوب غذا

اگر شما هم دوست دارید این حس خوب را تجربه کنید و یا این حس را به عزیزانتون هدیه بدید کافیه قاشق یار ایستا را با یکی از روش های زیر تهیه کنید.
   همچنین برای ثبت سفارش تلفنی یا نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره، میتونید با     شماره تماس 09056799303 از طریق تماس یا پیامرسان ها در ارتباط باشید.

قاشق یار هوشمند ایستا هم تراز با مشابه خارجی

در کنار قاشق یار ایستا دو رقیب خارجی دیگر به نام های جینو محصول کشور چین و لیفت ویر محصول کشور آمریکا وجود دارد.
قاشق یار ایستا سعی کرده با بر طرف کردن ضعف های این دو رقیب خارجی و همچنین ارائه آن با قیمت کمتر در بازار رضایت شما هموطنان عزیز را جلب کند.
در این ویدئو با اعمال نیرو از جهات مختلف سعی شده تا شرایط یکسانی را برای هر سه محصول ایجاد کند تا مخاطب بتواند با بینشی عمیق تر نسبت به انتخاب محصول بهتر قضاوت کند.
اثربخشی بهتر و برتتری عملکردی قاشق یار ایستا در مقایسه با رقبا در تست های بالینی کشور سوییس نیز به تایید رسیده است.

تست توسط مشتریان

بررسی قاشق یار توسط مشتریان ما

تاییدیه متخصصان

نظرپزشکان متخصص این حوزه درمورد قاشق یار ایستا

استانداردها و تاییدیه های بین المللی

برخی از افتخارات و گواهی نامه های بین المللی قاشق یار ایستا

استانداردهای فنی اوراسیا از Prommash Test روسیه
مجوز رسمی و گواهی انطباق اوراسیا
تایید عملکرد و اثربخشی در تست های بالینی اروپا

برگزیده مسابقات نوآوری و کارآفرینی هانگژو چین

برگزیده کنگره سلامت بین الملل کشورهای اسلامی

برگزیده رویداد بین المللی سیلک رود استارتاپ

سؤالات پرتکرار

اگر نمی توانید در سوالات زیر پاسخ خود را پیدا کنید ، سؤال خود را برای ما ارسال کنید. ما پاسخگوی سوالات شما هستیم

قاشق ­یار هوشمند ایستا با حذف اثر لرزش دست به شما در فرآیند غذا خوردن کمک خواهد نمود. در بدنه قاشق یار ایستا سنسورهایی برای تشخیص حرکت دست شما قرار داده شده است. حرکت دست شما با کمک سیستم­ های الکترونیکی پردازش شده و سپس با کمک موتورهای تعبیه شده در بدنه به حرکت لرزش دست شما به نحوی پاسخ داده می ­شود که بیشترین پایداری در حرکت سر قاشق برای شما ایجاد شود و شما بتوانید به راحتی غذای خود را میل نمایید.

به طور کلی قاشق ­یار ایستا برای آن­ دسته از افرادی که دارای لرزش خفیف و یا متوسط هستند بهترین عملکرد را از خود نشان می­دهد. اما ممکن است عواملی مانند استرس، مصرف برخی از داروها و یا خستگی بدنی در نحوه عملکرد آن برای شما تاثیرگذار باشد. در صورتی که نوع لرزش خود را نمی­دانید و یا از امکان عملکرد بهینه قاشق ­یار ایستا برای خود مطمئن نیستید می­توانید با کارشناسان فن آسا تماس بگیرید.

بر اساس تست­های بالینی و اندازه ­گیری ­های آزمایشگاهی این قاشق­ یار ایستا می­ تواند تا ۸۵% اثر لرزش را هنگام مصرف غذا بهبود دهد. این نکته را در نظر داشته باشید که این عدد برای گروه­ هایی از افراد است که باتوجه به نوع لرزش آنها، قاشق­­ یار ایستا برایشان مناسب است، همچنین این عملکرد تحت تاثیر استرس، مصرف دارو و خستگی بدنی می­تواند تغییر کند.

به طور کلی قاشق­ یار ایستا برای همه افراد عادی و حتی آن دسته از بیمارانی که برای کنترل لرزش خود از دارو و یا عمل جراحی DBS استفاده نموده ­اند خطری ایجاد نخواهد کرد.

در بدنه قاشق­ یار ایستا آهنربا کوچکی موجود است و اگر شما از ضربان ­ساز قلب (cardiac pacemaker) و یا سایر تراشه­ ی الکترونیکی قابل کاشت در بدن استفاده می­کنید از دستورالعملی که از طرف پزشک به شما ابلاغ شده است پیروی کنید. توصیه استاندارد این است که تراشه­ ی الکترونیکی قابل کاشت خود را حداقل ۱۵ سانتی­ متر از قاشق ­یار ایستا دور نگه دارید. درصورتی که در این مورد احساس نگرانی می­کنید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

قاشق­ یار به نحوی طراحی شده است که روشن و خاموش کردن آن برای شما ساده باشد و روی بدنه آن هیچ دکمه­ ای برای روشن و خاموش کردن قرار نگرفته است. برای روشن کردن قاشق ­یار کافی است تا قسمت سری آن را به بدنه متصل کنید. برای توضیحات بیشتر در این مورد به دفترچه راهنما موجود در جعبه محصول مراجعه نمایید.

توجه داشته باشد که در صورتی که قاشق­یار را برای ۳۰ دقیقه استفاده نکنید قاشق­ یار به حالت خواب خواهد رفت. در صورتی که پس از ۳۰ دقیقه قاشق ­یار را به هر نحوی حرکت دهید بلافاصله شروع به کار خواهد کرد.

برای خاموش کردن قاشق­ یار کافی است تا تنها قسمت سری آن را از بدنه جدا نمایید.

بدنه قاشق ­­یار ایستا به نحوی طراحی شده است که شما بتوانید به صورت های گوناگونی آن را در دست بگیرید و هیچ محدودیتی برای گرفتن با دست راست یا چپ برای شما ایجاد نمی­کند. تنها نکته ­ای که باید در هنگام نگه داشتن آن در ذهن داشته باشید این است که قسمت متحرک قاشق ­یار ایستا باید آزادانه بتواند حرکت کند، پس با آسودگی خاطر مدلهای مختلف نگه داشتن را امتحان کنید زیرا طبق بررسی ­های ما در آزمایش هایمان بعضی از روشهای نگه­داشتن برای برخی افراد موجب افزایش بهره ­وری قاشق­ یار ایستا خواهند شد.

تنها قسمت قابل شست و شوی قاشق یار ایستا سری آن است. بدنه قاشق ­یار ضد آب نمی ­باشد و هرگونه تماس مستقیم با آب ممکن است باعث اخلال در عملکرد و یا از کار افتادن آن بشود.

در صورتی که پس از استفاده تمایل به تمیز کردن قاشق خود داشتید ابتدا سری آن را جدا نموده و تنها قسمت سری را با آب و مایع شوینده بشویید و برای تمیز کردن قسمت بدنه از یک دستمال پارچه­ ای استفاده نمایید.

اگر به هر دلیلی بدنه قاشق­ ایستا شما خیس بشود لطفا ابتدا سری آن را جدا نمایید تا قاشق ­یار خاموش شود و سپس بدنه را به وسیله دستمال خشک نموده و برای مدت زمان حداقل ۲ ساعت از آن استفاده ننمایید. پس از گذشت این زمان با اتصال سری قاشق ­یار به بدنه از سالم بودن آن مطمئن شوید. در صورتی که در این مرحله قاشق یار ایستا شما روشن نشد میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

هنگامی که نشانه ­گر پشت قاشق ­یار ایستا شما به رنگ قرمز دربیاید زمان شارژ کردن قاشق  فرارسیده است. برای این ­کار قسمت سری آن را جدا نمایید تا قاشق­ یار ایستا خاموش شود، سپس توسط کابل موجود در جعبه، آن را با شارژر موبایل یا شارژر هر وسیله الکترونیکی دیگری که قابلیت اتصال به کابل را دارد به شارژ بزنید. زمان تقریبی شارژ بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه، بسته به نوع شارژر شما، خواهد بود. هنگامی که قاشق­ یار شما به طور کامل شارژ شود نشانه ­گر پشت آن به رنگ آبی در خواهد آمد.

با هر بار شارژ شما می­ توانید تقریبا برای سه وعده غذایی از قاشق­یار استفاده کنید.

از قاشق ­یار ایستا نباید برای تکه کردن گوشت یا قطعه کردن تکه­ های سفت غذا (مانند بستنی) استفاده کنید. همچنین هیچگاه سعی نکنید سری قاشق ­یار ایستا را خم کرده یا بپیچانید، زیرا قاشق ­یار ایستا دارای قسمت های حساس است و دچار آسیب­ دیدگی خواهد شد.

از آنجایی که استرس شدت لرزش شما را افزایش می ­دهد بهتر است بار اول که از قاشق ­یار ایستا استفاده می­ کنید در یک محیط خصوصی و آرام به همراه یکی از بستگان نزدیک که به شما حس اطمینان می­ دهد باشید. ممکن است عادت کردن به قاشق­ یار ایستا برای شما چند روز طول بکشد، پس به خودتان زمان بدهید و استرس نداشته باشید.
حرکت قسمت سری قاشق­ یار ایستا به نسبت بدنه آن در هنگام غذا خوردن طبیعی است و هیچ جای نگرانی نیست و نشان­ دهنده این است که قاشق­ یار ایستا شما به خوبی سعی در خنثی کردن حرکت لرزش دست دارد.
سعی کنید هنگام استفاده از قاشق­ یار ایستا از یک ظرف بزرگتر یا گودتر استفاده کنید که راحت­ تر بتوانید غذا را به داخل قاشق ­یار ایستا بیاورید.

شما می توانید از طریق سایت فن آسا یا با مراجعه به سایت دیجی کالا این محصول را خریداری کنید. همچنین برای مشاوره یا سفارش محصول می توانید با شماره تلفن ۰۹۰۵۶۷۹۹۳۰۳ تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند. 

خیلی ممنونیم که ما را در ابراز علاقه به عزیزانتان سهیم کرده ­اید و قاشق­ یار ایستا را به عنوان هدیه برای ایشان می ­خرید، در ابتدا توجه و رعایت چند نکته الزامی است:

از نوع و میزان لرزش فرد مورد نظر مطمئن شوید تا قاشق ­یار ایستا برای وی مناسب باشد. در صورت لزوم با پزشک متخصص ایشان مشورت کنید.
قبل از شروع به استفاده فیلم شروع به کار و دفترچه راهنما را به ایشان بدهید تا با اصول اولیه کار با قاشق ­یار ایستا آشنا شود.
توجه داشته باشید که برای اولین بار ایشان را در مقابل دیگر دوستانتان یا جمع شلوغی مجبور به استفاده از قاشق­ یار ایستا نکنید، زیرا استرسی که تحت این شرایط تحمل خواهد کرد بر میزان عملکرد بهینه قاشق ­یار ایستا برای وی تاثیر منفی خواهد گذاشت.
از آنجایی که این قاشق ­یار ایستا هدیه است ذکر این نکته ضروری است که ما همواره هنگام ارسال بسته فاکتور آن را نیز در جعبه قرار می­دهیم.
در صورتی که به هر دلیل برای فرد مورد نظر قاشق­ یار مناسب نباشد شما می­توانید با رعایت شرایط بازگرداندن کالا این محصول را عودت فرمایید.

بله، شما پس از خرید قاشق یار ایستا به مدت 10 روز می توانید محصول را پس از هماهنگی با بخش پشتیبانی عودت دهید و وجه خود را دریافت نمایید.

قاشق یار ایستا شامل 12 ماه ضمانت کامل است. اگردر این مدت، با وجود استفاده صحیح از محصول، قاشق یار ایستا شما دچار مشکل یا اخلال در عملکرد شود می توانید پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی، آن را برای ما ارسال نمایید. باتوجه به نوع مشکل، محصول شما تعمیر و یا تعویض خواهد شد و بدون هیچ هزینه ای برای شما ارسال خواهد گشت.

دقت نمایید آسیب های ناشی از موارد زیر شامل گارانتی نخواهد شد:

  • فروبردن بدنه قاشق یار ایستا در آب
  • ضربه شدید
  • قرار دادن محصول در نزدیکی حرارت شدید
  • بازکردن بدنه قاشق یار ایستا

از ما بپرسید...

ما به شما پاسخ خواهیم داد!

برای خرید قاشق یار نیاز به مشاوره دارید ؟

همین حالا با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند

برای مشاوره تخصصی فرم را پر کنید

ارسال رایگان

ارسال رایگان به کل کشور

ضمانت بازگشت کالا

10 روز ضمانت بازگشت کالا

گارانتی محصول

12 ماه گارانتی محصول

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن
قاشق یار ایستاقاشق یار هوشمند ایستا
4,760,000 تومان