فن آسا

فهرست مطالب

فن آسا سرمایه بذر خود را از ۱۰۰ استارت آپ جذب کرد

«۱۰۰ استارت‌آپ» برنامه پیوسته سرمایه‌گذاری و شتابدهی غیرمتمرکز است که هر سال روی ۱۰۰ استارتاپ مرحله‌ی بذری تا ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند. این نهاد با همکاری شبکه‌ای از راهبران نام‌آشنای زیست‌بوم کارآفرینی، شتابدهنده‌های همکار و نهادهای خصوصی و دولتی تلاش می‌کند فرایند شتاب‌گیری این استارتاپ‌ها را پیگیری و تسهیل کند. «۱۰۰ استارت ‌آپ» تلاش می‌کند علاوه بر کمک به تازگی و پویایی زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه، فرصت‌های بهتری برای استارتاپ‌هایی با راه‌حل‌های فناورانه و محصول ‌محور فراهم کند.

سکوی پرتاب

اولین رویداد داوری سرمایه گذاری ۱۰۰ استارت آپ در آذر ۱۳۹۸ برگزار شد و شرکت فناوری های هوشمند فن آسا تیم ستاره ی این رویداد براساس ارزیابی هیئت داوران بود. در این رویداد با مشارکت سه سرمایه گذار ریسک پذیر پرشین دارو، شناسا و برکت در همکاری با ۱۰۰ استارت آپ بر روی شرکت فناوری هوشمند فن آسا سرمایه گذاری شد. گروهی که تاکنون دور اول پرتفوی ۱۰۰ استارت آپ را تشکیل می دهند عبارتند از:

فن آسا: تیم فن آسا در زمینه تولید ابزارهای توان بخشی برای بیماران مغز و اعصاب تمرکز دارند و فعالیت خود را با تولید قاشق های هوشمند برای بیماران پارکینسون آغاز کرده اند.

ابر پزشکی: یک بستر ابری برای ذخیره سوابق بیماران است. کار خود را با ذخیره سازی تصاویر رادیولوژی آغاز کرده است.

مدوپد: این استارت آپ در زمینه هنر و مد با هدایت دکتر محمد حسین حمیدیان بستری برای دسترسی هنرمندان به بازارهای خارجی و فروش اقلام تولید شده توسط هنرمندان طراحی شده است.

اسمارت مدیکو: مدیکو یک دستیار بهداشتی برای بیماران دیابتی است که به این بیماران با هوش مصنوعی کمک می کند.

دست به رنگ: که بر تولید بوم های نیمه تمام آموزشی متمرکز است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
به بالای صفحه بردن